Thursday, August 5, 2010

Kilig gid ko kagina. Actually, asta subong. Super gid ya. :">
Ma Ilonggo lang ko sa blog ko subong kay mas nami ang story kung Ilonggo. Bahala ka na da kung indi ka ka intindi, ha? Okay.

Amo ni oh, gin updan ko si Marj hulat sa info sang sugat nya. Tapos gapakadto crush namon (bal-an ya man crush siya namon). Tapos nag kadlaw2 kami ni Marj. Tapos gin siko ko si Marj kay nag tupad siya kay Marj kag nag kadlaw na gid ko ya. Nag hambal dasun si Marj, "Cai, ari na gid ya sugat ko." Teh nag lakat na siya pag sulod nya sa car nya, ga kadlaw sya kay tupaday kami ni Prancis. HAHAHA. Kilig man ko ya eh noh? Tapos nag kadlaw ko kag nag tulok sa iya. Nag kadlaw man sya dasun tapos hambal nya "Mapalayo ko anay ah. Distance, distance." =)) HAHAHAHA. CUTE GID YA! Gin tawag ya man ko na sa chapel kagina!

No comments:

Post a Comment