Friday, December 10, 2010

Mmyeah.

Wala ko kabalo ano e blog ko. Feel ko lang mag Ilonggo para bala lain naman. HAHAHA!
Sadya subong sa school. Bisan may apat ka MT. Math, Physics, Economics, kag CLE. Salamat natapos na to! Subong bal-an mo ano naman? Baw. Napahimo kami ni Sir Peds speech tapos e memorize pa namon by Monday. Grabe gid ya! Wala pa ko idea ano sulaton ko. Ga enjoy pa ko di sang moment. Ay speaking of "moment", natandaan ko naman ang documentary nga gin himo ni Kristi nga project namon sa computer. Ang theme ya, "Moments". Wala lang. Nag saka kami to kagina kag gin tapos. Or siya lang nag tapos (Sorry, Kristi!) tapos nabilin niya pa ang flashdrive kag na bay-an ko pa siya. Ay Kristi, damo ko sala sa imo subong. Nag coffee pa kami daan ni Cheska di sa balay. Hahaha. Tani nag upod ka. Okay, diin na ko? Random:

Leticia: If you had a cat, and your best friend ate it, would you buy a dog?
Carina: No. I'd buy a chicken.
Leticia: Interesting.

No comments:

Post a Comment